Styrk dit salg gennem digitale medier
I alt DKK 750 ekskl. moms
Kursusdag 28. marts fra 9. - 12.30
Der er værdi i et godt netværk og professionelle relationer, særligt inden for B2B - for langt de fleste kunder og kontakter er på LinkedIn, Facebook osv. Men sociale medier er mere end gratis medier. Der skal fokus på både strategi og lavpraktik for at opnå målbare resultater, og så undgår du at spilde tid og penge på bare at holde din profil i gang.
Målgruppe
Alle med en vis nysgerrighed på sociale medier kan være med, hvad enten du er nybegynder eller har erfaringer med at bruge bl.a. LinkedIn og Facebook.
Det får du ud af kurset
Strategiske og lavpraktiske muligheder for at opnå succes på de sociale medier
Medarbejdernes rolle i din virksomheds indsats for at opnå relevant synlighed
Hvilket indhold er et hit og hvilket indhold er et totalt no go?
Kom i kontakt med nye kunder med sponseret indhold eller annoncer
Opstilling af konkrete og målbare mål for professionelt brug af sociale medier.
Underviser
Underviser på kurset er Mette Nissen Pedersen, der er partner i Essens Kommunikation.
Hun har igennem de sidste 15 år arbejdet med B2B-marketing primært inden for industrien og den tekniske branche.
Prisen er 1500 kr og efter foreningstilskud, fra FFI eller IAK, er din pris 750 kr. Prisen er inkl. kursuspakken, forplejning og individuel sparring til at komme i gang med sociale medier.