Er I kendte for det, I er gode til?
I alt DKK 750 ekskl. moms
Kursusdag 5. september 9-12.30
I dag ligger den egentlige konkurrence hverken på produkt eller pris, men i at være den leverandør og samarbejdspartner med de bedste kompetencer og de stærkeste kunderelationer. Og så skal man ikke mindst være kendt for det. Derfor er virksomhedens profil vigtigere end nogensinde før – uanset om man er en gammel eller ny virksomhed.
Målgruppe
Alle med en vis nysgerrighed på sociale medier kan være med, hvad enten du er nybegynder eller har erfaringer med at bruge bl.a. LinkedIn og Facebook.
Kursusindhold og udbytte
Glem snakken om produkter – lær at sætte fokus på det, I er gode til.
Nej markedet ved ikke, hvad I står for!
Få de nye kunders opmærksomhed.
Bliv go-to-guy ved at skille jer ud med dokumentation af kompetencer og erfaringer.
Fra produkt til løsningssalg - Hvad forventer kunderne anno 2019?
Konkrete værktøjer til at undersøge, hvad jeres marketing egentlig er værd.
Pris
Efter foreningstilskud, fra FFI eller IAK, er din pris 750 kr. Prisen er inkl. kursuspakken, forplejning og individuel sparring til at komme i gang med sociale medier.
Underviser
Underviser på kurset er Mette Nissen Pedersen, der er partner i Essens Kommunikation.
Hun har igennem de sidste 15 år arbejdet med B2B-marketing primært inden for industrien og den tekniske branche.