23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Food Supply
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Klagevejledning

På denne side finder du vejledning, hvis du ønsker at gøre opmærksom på en fejl eller indgive en klage over en artikel eller et foto, der er offentliggjort på en af Nordiske Mediers brancheportaler.

Sådan gør du


Hvis du mener, at vi har bragt ukorrekte oplysninger, er du altid velkommen til at kontakte redaktionen direkte. Send en e-mail til: redaktionen@building-supply.dk

Sådan retter vi fejlen


Eventuelle rettelser vil fremgå direkte i den pågældende artikel.
Hvis Nordiske Medier har viderebragt forkerte oplysninger, misforståelser eller udsagn, der kan være skadelige, beklager vi dette og retter fejlen hurtigst muligt.


Hvordan kan du gå videre med din klage?


Afviser Nordiske Medier din klage, har du mulighed for at indbringe sagen for Pressenævnet – et offentligt, uafhængigt nævn, der træffer afgørelser i klager over medier.
For at klage til Pressenævnet skal du have en retlig interesse i sagen.
Klager til Pressenævnet skal sendes til sekr@pressenaevnet.dk eller per brev til Pressenævnet, Adelgade 11-13, 1304 København K.


Hvor lang er tidsfristen?
Klagen skal være Nordiske Medier i hænde så hurtigt som muligt – og senest fire uger (28 dage) efter, at oplysningerne har været offentliggjort. Hvis vi afviser din klage, kan du indbringe den for Pressenævnet. Det skal ligeledes ske senest fire uger efter, at du har modtaget afvisningen af klagen fra Nordiske Medier.
BREAKING
{{ article.headline }}
0.078|instance-web04