23948sdkhjf

Foodexpo: Det siger udstillerne

Food Supply har spurgt branchen, hvad de mener om årets Foodexpo i Herning.
En række af messens udstillere har evalueret Foodexpo over for Food Supply. Læs de forskellige kommentarer nedenfor:

Amanda Seafoods
" Vi har fået mange positive tilkendegivelser på vores fiskepølse og håber vores deltagelse på Foodexpo kan åbne døre til både daginstitutioner og skoler."
Flemming Johnsen, Key Account Manager, Amanda Seafoods

Catering Engros
"Vores deltagelse i Foodexpo var en meget positiv oplevelse. Flotte rammer, fornuftige besøgstal og en stor opbakning fra industrien, med mange spændende produkter og nyheder. Vi havde rigtig mange gæster på vores stand – såvel eksisterende kunder, som mange nye spændende kunder, som vi nu er i fuld gang med at bearbejde."
Mads Bjerregaard, markedschef, Catering Engros

Convenience Gruppen
"Foodexpo 2014 i Herning var startskuddet for vores nye forenede virksomhed Convenience Gruppen. Med fokus på convenience på tværs af faggrupperne indenfor hotel, restaurant og cafe var Foodexpo en meget positiv oplevelse. Vi fik meget positive tilbagemeldinger fra de besøgende på vores stand og har fået mange nye kontakter. Vi synes at det var vor god messe. Servicen i Herning er god og MCH´s medarbejdere er meget hjælpsomme. Det har været godt."
Tim Klöcker, CIO/Food Architecht, Convenience Gruppen

Foodservice Danpo
"Food Expo 2014 i Herning var for Danpo A/S en særdeles positiv oplevelse. Det var første gang i 8 år, at Danpo A/S deltog i messen, vi var derfor spændte på, hvordan messen ville forløbe, og hvad vi kunne få ud af at være med. Der var tale om et rigtig flot set-up, hvor branchen mødtes for at møde kunder, vise nyheder, pleje eksisterende kunder og netværk.
På Danpos stand var der alle dage stor aktivitet og rigtig mange besøgende. Vi viste vores nyheder ”Upaneret grill burger” og ”Stegt lårfilet med skind”, og vi fik hos vores kunder opfattelsen af, at vi ”havde ramt rigtigt”. Vi testede også et spændende snack-produkt med tilhørende konkurrence. Denne aktivitet gav ekstra liv på standen. Food Expo Herning har udviklet sig til at være det rigtige sted, hvor branchen mødes, - og et set-up vi gerne vil deltage i igen."
Berith Koed Christiansen, Business Unit Manager, Foodservice Danpo

Nordic Organic Food
"Den økologiske bevidsthed i København og på resten af Sjælland er langt højere end i Jylland, men den økologiske fællesstand på Food Expo 2014 var mere velbesøgt af professionelle indkøbere i år, end vi havde forventet. Den økologiske fællesstand var opbygget og blev serviceret professionelt af ildsjæle fra Økologisk Landsforening og det var som sædvanligt en utrolig positiv oplevelse at kunne nyde godt af foreningens ekspertise."
Johnny Adreasen, Nordic Organic Food

Thise Mejeri
"Thise Mejeri har deltaget på den store øko fællesstand under Økologisk Landsforening og vi har kun positivt at sige om messen. Der har været et utrolig højt aktivitetsniveau på øko området og vi oplevede specielt mandag, som var øko-dag, nærmest at blive væltet af interesserede gæster. En messe med et meget højt niveau og med mange relevante gæster.
Bestemt en messe vi deltager på igen om 2 år."
Dorthe Lambæk Vester, Sales, Thise Mejeri

Tulip
"Vi serverede 2800 smagsprøver af vores nyhed pulled turkey bare på førstedagen, og så har vi haft en kok med til at tilberede mange af vores andre pålægsspecialiteter, hvilket har været en stor succes."
Eva Levinsen Højfeldt, Innovation & Marketing, Tulip

Ulvedal Ost
"Overvældet er det første ord der falder når vi bliver spurgt, for overvældet det blev vi! Det er første gang at Ulvedal Ost udstiller på en så stor og betydningsfuld messe som FoodExpo, og at blive kåret til vinder af Årets Bedste Nyhed 2014 med Ulvedal Røget Gourmet Blue var den perfekte start på 3 forrygende messedage. Som debutanter var vi lidt på bar bund om hvad og hvordan, men vi blev godt hjulpet af det professionelle team fra MCH. De 3 dage på messen er gået over alt forventning og opbakningen fra kolleger og kunder har været stor!
Medarbejderne hos Ulvedal Ost har gjort en kæmpe indsats under forberedelsen før messen og på selve messen. Det er helt sikkert ikke sidste gang man ser Ulvedal Ost på FoodExpo. Tusind tak for i år!"
John Skovdall Mathiasen, direktør, Ulvedal Ost

Valsemøllen
"FoodExpo 2014 var en god oplevelse, hvor der blev vist stor interesse for vores omfattende mel- og frø- og kernesortiment, som er specielt udviklet til catering, hvor det skal være nemt at bage. Vi oplever en stigende interesse for at bage selv, fordi det faktisk er nemt, hvis dejene f.eks. er langtidshævede. Særligt vores bredde økologiske sortiment samt fuldkornsmeltyper var eftertragtede."
Tina Them Bak, Valsemøllen


Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.078