23948sdkhjf

4.000 unge inviteret til FoodJam i Roskilde

De skal selv lave festivalmad med kulinariske vejledere
På den såkaldte FoodJam, der afvikles på de kommende dages Roskilde Festival, får omkring 4.000 musikfans gode muligheder for også at blive madfans.

FoodJam er et aktivt folkekøkken på festivalen, hvor gæsterne ved betaling af 65 kroner kan komme og lave deres egen mad "af de bedste råvarer" sammen med kulinariske vejledere.

Roskilde Festival samarbejder med SuperBrugsen og Madkulturen om tilbuddet., som i år er en del af festivalen for femte gang.

SuperBrugsen leverer friske varer til FoodJam - eksempelvis frisk grønt fra SB Grønthandel, nyfangede fisk fra Thorupstrand Kystfiskerlaug og friskbagt, økologisk brød.

- Vi er med på FoodJam for at vise festivalgæsterne, at et supermarked kan noget andet og mere end de discountbutikker, mange af dem handler i til hverdag. Vi gør det tydeligt, at vi har meget mere økologi, et meget større udvalg af friske råvarer og faguddannede medarbejdere, hvor man kan få råd til den daglige madlavning, siger marketingchef Martin Dalsgaard fra SuperBrugsen.

Udover at sørge for de rigtige råvarer står SuperBrugsen sammen med Coop Logistik også for den ganske store opgave at sikre, at de friske varer kommer frem til tiden i den rigtige temperatur.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.078