23948sdkhjf
Del siden
Annonce

Står din virksomhed overfor at skulle spare omkostninger?

For mange virksomheder er denne usikre tid en god anledning til at se på, hvor i forretningen man kan strømline sine processer og opnå besparelser.

Hvis din virksomhed stadig modtager og sender jeres forretningsdokumenter (f.eks. ordrer og fakturaer) som miks af PDF'er, e-mails, elektroniske og sågar fysiske breve, er I ikke de eneste. 

Markedsundersøgelser viser, at selvom automatisering har været et varmt emne i årevis, er dokumentudveksling et område, som mange virksomheder stadig håndterer manuelt. 

Men det er også et område, som er oplagt at strømline, hvis man ønsker at spare tid og omkostninger. 

Med en løsning til Input Output Management kan du samle hele dit dokumentflow hos én leverandør. Du kan fortsat modtage dine dokumenter som PDF eller sende dine fakturaer som fysiske breve, hvis du ønsker det, men det hele sker via TrueCommerce, og det har store fordele:

  • Du slipper for det manuelle arbejde og sparer en masse tid
  • Du sikrer et hurtigere og mere effektivt dokumentflow - og styrker samarbejdet med dine kunder / leverandører
  • Du samler alle ind- og udgående dokumenter hos én leverandør og reducerer dine udgifter til én samlet og gennemsigtig omkostning
  • TrueCommerce overvåger dine ind- og udgående dokumenter og sikrer, at eventuelle fejl straks bliver rettet

Vil du høre mere om, hvordan det fungerer? Så læs dette gratis datasheet: TrueCommerce Input Output Management

 

Truecommerce Denmark ApS
Banevænget 13, 2.
3460 Birkerød
Rudersdal Kommune
Danmark
CVR nummer: DK33776349
P nummer: 1016968311

Kontaktperson

AGW
Anita Godsk Waaben
Marketing Manager
+45 51205524 Anita.Waaben@truecommerce.com

Send til en kollega

0.047