23948sdkhjf

Reducerede udgifter til fejlfinding og commissioning til 25%

| Medlemsnyhed | Indrykket af Wexøe A/S

Under pandemien kunne firmaet Egan reducere serviceomkostningerne betragteligt ved at implementere Ewon Cosy

For systemintegratorer har Idriftsættelsesomkostninger altid været ekstraomkostninger, der bæres af kunde. Afhængig af maskinens kompleksitet og dens integration med andet perifert udstyr, kan idriftsættelse tage alt fra dage til uger (nogle gange måneder) omfattende installation, integration og træning af slutbrugere i, hvordan udstyret skal bruges.

Tidligere kunne sytemintegratorens fysiske placering i forhold til udstyret være forskellen mellem succes og fiasko for at afhjælpe udfordringerne med maskinanlægget. Med fremkomsten af Ethernet-kommunikation på tværs af et WAN (Wide Area Network), bruger flere OEM’er nu et virtuelt privat netværk (VPN) for at sænke idriftsættelsesomkostningerne, og dette gør det muligt at en ekspert hjælper en distributør eller lokale installatører med processen.

Hent casen

Medlemsnyhed

Indrykket af
Wexøe A/S

Lejrvej 31
3500 Værløse
Danmark
Wexøe A/S

Send til en kollega

0.096