I øjeblikket er der mange virksomheder, som enten har opgraderet eller i nærmeste fremtid står overfor at skulle opgradere deres ERP-system til en cloudbaseret løsning.
I forbindelse med at virksomhederne opgraderer deres ERP-løsning, giver det samtidig ofte anledning til at tænke i effektivisering af eksisterende processer.
En måde at effektivisere og optimere sine forretningsprocesser er ved at integrere en EDI-løsning til sit ERP-system.
EDI bidrager til en automatiseret og korrekt udveksling af forretningsdokumenter mellem virksomheder og deres samhandelspartnere. Det kan f.eks. være med leverandører, kunder og/eller sit 3PL-lager.
Vil du gerne vide mere om EDI til Dynamics 365 Business Central, så afholder TrueCommerce et webinar tirsdag den 7. marts kl. 10:00 – 10:30.
Webinaret sætter fokus på:
- Opgradering til Dynamics 365 Business Central
- Hvorfor EDI bør tænkes ind som en naturlig del af ERP-opgraderingsprojektet
- Hvad TrueCommerce kan tilbyde
- Den typiske EDI-implementeringsproces
- En kort demo i Dynamics 365 Business Central
Tilmeld dig webinaret EDI til Dynamics 365 Business Central her.
Skal du opgradere til Dynamics 365 Finance & Operations, så afholder vi et tilsvarende webinar torsdag den 9. marts kl. 10:00 – 10:30. Tilmeld dig webinaret EDI til Dynamics 365 Finance & Operations her.
Kan du ikke deltage? Tilmeld dig webinaret alligevel, så sender vi optagelsen til dig efter!