23948sdkhjf

Brugerinvolvering bærer Bone’s frem

Restaurantkæden, der er kendt for sine amerikanske spareribs, har benyttet sig af helt nye midler i kampen om kunderne.
Store arrangementer og tv-begivenheder holder gæsterne hjemme, men med en massiv markedsføring af take away, er det lykkedes Bone´s at holde et fast tag i kunderne. Det skriver brancheorganisationen Horesta.

Det er lykkes at vinde kundernes loyalitet gennem en massiv satsning på det sociale medie, facebook. Det seneste år har restaurantkæden her fået skabt sig en platform, som flere end 38.000 danskere har trykket ”like” til.

Bone’s-direktør Jan Vinther fortæller, at Bone’s tidligere har anvendt e-mail som primært medie, men det sidste års succes på facebook har betydet, at det sociale medie nu har taget over. Ud over at at "poste" tilbudskampagner bruger Bone´s også mediet til at involvere sine gæster. Eks. endte en forespørgsel på facebook med en ny restaurant i Holstebro, afslutter Jan Vinther.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.11