23948sdkhjf

7-Eleven satser på upcycling og sætter skub i samarbejdet med fødevareproducenter

Rester fra frisk hulerodsjuice skal bages ind i brød og boller og kaffemel fra kaffegrums bliver brugt til kanelsnegle. 

7-Eleven oplever flere og flere kunder, der har fokus på økologi og bæredygtighed. Derfor satser detailkæden fremover mere på at sælge upcyclede biprodukter fra samarbejdspartnernes produktioner, lyder det i en pressemeddel...
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement

  • Ingen kortoplysninger
  • Ingen binding
Opret nu
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Food Supply DK, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer
Udvalgte artikler
Udvalgte nyheder fra forsiden
Priskrigen med Coop var med til næsten at halvere Stryhns overskud
Tidligere Arla-leder overtager familieejet ostemejeri efter dødsulykke
Rygterne talte sandt: Arla klar med plantebaseret Lurpak i 2024
Destilleri mistede på mystisk vis rom for 200.000 kroner
Dagrofa og smagsforstærkerfabrik har opfundet nyt produkt
Pålægskoncern har fundet sin nye direktør i egne rækker
Andre Nordiske Medier

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.094