23948sdkhjf

Lagkagehuset: Vi siger kategorisk nej

Lagkagehuset får mange forespørgsler på særleverancer eller på at levere til detailhandlen under andre brands. Svaret er kategorisk nej.
Adm. direktør i Lagkagehuset, Peter Bruun, deltog på gårsdagens PwC-konference, hvor hovedfokus blandt andet var på omkostningseffektivitet. For Lagkagehuset betyder det at holde sig til det, man er bedst til. Det skriver Børsen i dag.

- Den bedste måde at styre omkostningerne på, er, at holde sig til kernen af ens produkt. Mit perspektiv er at have fokus på det rigtige i forretningen, det vil sige den kerne, der skaber mest mulig værdi for både kunden og os selv, siger Peter Bruun, der er adm. direktør i Lagkagehuset, til avisen.

Selvom der ligger mange penge i andre aktiviteter holder Lagkagehuset sig langt væk fra andre tilbud. Han pointerer, at omkostningseffektivitet i høj grad handler om hele tiden at vælge enten fra eller til.

Det er den norske kapitalfond FSN, der ejer to tredjedele af Lagkagehuset, som i øvrigt åbner butik nummer 27 i Odense i næste uge.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.128