Målet er en milliardomsætning inden 2030. Men lige nu og her jubler Jakob Skovgaard, direktør for startuppen Planetdairy, over et større salg end forventet af selskabets to første produkter – pizzatoppings baseret på ost og planteingredienser – i Menys 111 butikker i Danmark.
- Vi tænker stort og internationalt og er sikre på, at markedet for meje...
Ny blanding skal sikre tidligere Arla-topfolk milliardomsætning
Med blandingsprodukter af mejeriprodukter og planter vil tre tidligere Arla-topfolk udfordre mejeribranchen – og tjene stort

De tidligere Arla-folk Jesper Colding (t.v., marketingansvarlig), Jakob Skovgaard (i midten, direktør) og Paul Cornillon (produktudvikler) står bag Planetdairy, der netop har lanceret Audu - et alternativ til traditionel ost. Foto: Planetdairy
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Food Supply DK, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer