Solina Denmark har førertrøjen på herhjemme, når det gælder B2B-salg til fødevareindustrien, foodservice, dagligvarekædernes slagterafdelinger og selvstændige slagterbutikker. I 2022 omsatte virksomheden for 381 millioner med et resultat efter skat på små 18 millioner kroner.
80 procent af omsætningen bliver skabt på de tørre krydderiblandinger, s...
De leverer tonsvis af krydderier til alskens fødevarer
Hver uge leverer Solina 200 tons forskellige krydderiblandinger til det danske marked. På fabrikken i Stilling beskæftiger de 110 medarbejdere sig også med supper og saucer

Peter Albrecht og Charles Johansen (th) på færdigvarelageret, hvorfra der sendes 200 tons krydderiblandinger ud om ugen. Foto: René Wibholdt
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Food Supply DK, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer