Siden 2016 er omsætningen på færdigretter mere end tredoblet, mens væksten i måltidkasser har været langt højere.
Begge dele fremgår af en ny undersøgelse fra Landbrug & Fødevarer, Analyse af væksten i convenience-løsninger, som sætter lup på, hvor der kan være mere potentiale at hente for fødevareindustrien.
Begrebet convenience har i m...
Ny undersøgelse: Sådan vil forbrugerne helst hjælpes med madlavningen
Convenience-produkter er på vej frem. Men forbrugerne er ikke lige begejstrede for alle typer

Forbrugerne har travlt og vil derfor gerne have hjælp, når de laver mad. Men de efterspørger i højere grad færdige "dele" af maden, som kan indgå i et ellers hjemmelavet måltid. Modelfoto: Colourbox
Få adgang til hele artiklen
- nemt og hurtigt
Prøveabonnement
Opret prøveabonnement
Opret nu
- Ingen kortoplysninger
- Ingen binding
Køb abonnement
Vælg mellem vores abonnementer til Food Supply DK, og find det, der passer dig og/eller dit firma
Se abonnementer