23948sdkhjf

Rapsolieproducent har succes med nye produkter

Lehnsgaard har solgt overraskende godt af sine nye dressinger, som landede i butikkerne i starten af juni måned.
Lehnsgaard annoncerede sine produktnyheder Dijon Balsamico Vinaigrette og den rene Dijon dressing den 11. juni og siden har de to nye salatdressinger solgt godt 15.000 flasker. Det skriver DR P4 Bornholm.

- Der er blevet taget utroligt godt i mod det. Både på Bornholm men sandelig også på Sjælland, siger Lehnsgaards produkt- og konceptudvikler Jess Hoffmeyer Nielsen til DR.

Han fortæller, at der er flere nye produkter på vej, bl.a. en barbecuemarinade og mayonaise. Fælles for Lehnsgaards nye produkter er, at de er lavet med udgangspunkt i Lehnsgaards eksisterende produkter blandet med lokale råvarer og med hjælp fra bornholmske kokke.

Lehnsgaard har tidligere bl.a. samarbejdet med Bornholms, Bornholms Mosteri, Æbleplantagen og Plantagen.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.078