Da makkerparret bag beef jerky-brandet Kjø, Per Stenger og Thomas Düwel Hansen, gik ind i 2024, håbede de på at sælge for 2,6 millioner kroner i det nye år. Svarende til en femdobling i forhold til 2023, som var deres første år med virksomheden.
I de seneste dage har de delt Kjø-smagsprøver ud på Foodexpo-messen i Herning, og nu er de ret si...
Beef jerky-gutter har kæmpesucces på Foodexpo
![](https://image.nordjyske.dk/users/nordjyske/images/103182864.jpg?t%5Bstrip%5D=true&t%5Bcrop%5D%5Bwidth%5D=4000&t%5Bcrop%5D%5Bheight%5D=6012&t%5Bcrop%5D%5Bx%5D=0&t%5Bcrop%5D%5By%5D=0&t%5Bresize%5D%5Bwidth%5D=660&t%5Bresize%5D%5Bheight%5D=992&accessToken=de24f91bf569be4238db6483375d1eb908412e69321aed2eafc2113b70cd49ec)
Per Stenger (tv) og Thomas Düwel Hansen har de seneste dage delt store mængder Kjø ud i Herning. Foto: Henrik Kongsgaard
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement