23948sdkhjf

Lagkagehuset ansætter ny CMO

Den nye CMO har en fortid i blandt andet Irma og 7-eleven

En af Danmarks mest kendte bagerikæder Lagkagehuset, har fået en ny Chief Marketing Officer (CMO). Det skriver hovedpersonen Morten Vedel selv på LinkedIn.

Rollen tiltrådte han 1. maj., og han vil fremover have ansvar for alle de kommercielle tiltag,  produkter, samt marketing og brand relaterede opgaver.

- Jeg glæder mig til sammen med hele teamet, fortsat at øge fokus på de stolte danske bagetraditioner, med et ønske om at servicere vores kunder og gæster med lækkert kvalitets -bagværk, -kager og kaffe, til de travle forbrugere i alle vores mange butikker, hvad end det skal være To-Go eller til hjemlig hygge, skriver Morten Vedel på LinkedIn.

Intensiv Onboarding

Onboardingforløbet har varet fire uge, og har ifølge Morten Vedel været omfattende og inkluderet besøg i butikkerne, rundvisninger i bagerierne og en række interne møder på hovedkontoret både i Danmark og i filialerne i London og New York.

Morten Vedel har en fortid i blandt andet Irma og 7-Eleven, hvor han henholdsvis har haft rollen som COO og CCO. Hans seneste ansættelse var ved Infarm, hvor han var Nordic Commercial- & Country Director.

Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.172