23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Food Supply
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Vækstsegmenter løfter Unibrew på hjemmemarkedet

Mens Danmarks næststørste bryggeri Royal Unibrew netop har præsenteret et regnskab for første halvdel af 2024 med lidt lunkne resultater, er der et segment på hjemmemarkedet, der skiller sig særligt positivt ud.

Det er sodavand uden sukker - eller med lavt sukkerindhold.

- I Danmark har vi fortsat vores stærke kommercielle eksekvering og har øget vores værdi-markedsandele i næsten alle kategorier. Den stærke præstation inden for kulsyreholdige læskedrikke fortsætter drevet af vores robuste no/low tilbud - et segment, der bliver ved med at vinde markedsandele fra det almindelige læskedrikmarked, skriver Unibrew i sin halvårsrapport.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.12