23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Food Supply
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Succes-kampagne: - Tobias Rahim ringede og sagde, at han elsker rugbrød

I kampen om at få de unge til at spise mere rugbrød, har Schulstad nu lanceret en kampagne med sangeren Tobias Rahim. Men brødproducenten har også andre tiltag på vej

Danskerne spiser mindre rugbrød, og især de helt unge fravælger den danske spise til fordel for f.eks. sandwiches, pizza og kopnudler. Det udfordrer Danmarks største rugbrødsproducent Schulstad. 

- Vi ser desværre, at salget af rugbrød falder en smule år for år. Det kigger vi på med stor bekymring og som noget, vi skal løfte som den største rugbrødsproducent. Det fortæller Trine Søndergaard, Marketing & Innovation Director, i Schulstad, til Food Supply. 

BREAKING
{{ article.headline }}
0.245