Aarstiderne tager et nyt skridt i retning af erhvervsmarkedet med lanceringen af en dedikeret onlineplatform for virksomhedskunder. Det skriver FødevareWatch.
Den nye platform, der går i luften mandag, samler 800 økologiske varer målrettet erhvervskunder, og adm. direktør Heidi Boye forventer en vækst på 10 procent i erhvervssegmentet gennem både ...
Aarstiderne lancerer ny platform for erhvervskunder
Måltidskassevirksomheden satser på vækst gennem udvidet sortiment og fokus på små og mellemstore virksomheder

Heidi Boye var indtil hun i maj sidste år blev adm. dir. i Aarstiderne dansk landechef for Too Good To Go. PR-foto.
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement