23948sdkhjf

Bubble Latte-salg skuffer Arla

Arlas Bubble Latte trækkes ud af handlen. De danske teenagere har ikke været helt så ivrige efter den nye mælkedrik på trods af, at målgruppen selv har været med til at udvikle den.
Arla havde op til lanceringen 100 teenagere med i udviklingen af Arla Bubble Latte, men mælkedrikken har alligevel ikke hittet hos målgruppen. Derfor trækkes produktet nu tilbage i de danske butikker, skriver Landbrugsavisen.

- Produktet var fra starten tænkt som et sæsonprodukt, så vi kørte det fra i sommer og et par måneder ind i efteråret. Nu har vi evalueret på salget, og konklusionen har været, at for få har købt den anden gang. Derfor genintroducerer vi ikke dette produkt i Danmark, siger Arlas pressechef Theis Brøgger til netmediet.

Han påpeger, at selvom det ikke helt gik efter planen, så har Arla alligevel gjort sig nogle gode erfaringer i forhold til at involvere målgruppen.

Arla Bubble Latte blev lanceret i maj som en drik lavet på skummetmælk med tangfrugtbobler i tre forskellige smagsvarianter. Drikken blev solgt i landets 7 Eleven-butikker.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.14