23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Food Supply
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Restauranter skal sælge burgermayonnaise

Unilever vil gøre Hellmann’s til danskernes foretrukne burgermayonnaise og indgår for første gang nogensinde strategiske partnerskaber med danske restauranter.

Hellmann’s indledte i juni samarbejde med de to burgerrestauranter The Modern American Diner i København og The Diner i Århus. Disse partnerskaber er for Hellmann’s en helt ny måde at nå ud til forbrugerne på.

Hellmann's har øjnet sig et nyt marked i kølvandet på de seneste års medvind til burgerrestauranterne, der er vokset i antal på landsplan. Og burgeren er ikke kun populær som fastfood-spise, også den sunde variation med et strejf af gourmet er efterspurgt.

Leyla Larsson, Brand Manager hos Hellmann’s udtaler, at de har erfaret, at hvis kunderne blot smager Hellmann’s Mayonnaise, ja så vil de efterfølgende købe produktet.

Netop dette testes af med de nye strategiske partnerskaber, hvor tilbagemeldingerne, ifølge Leyla Larsson, allerede nu er yderst positive.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.14|instance-web04