23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Food Supply
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Crisy Food oplever europæisk vækst

Crispy Food er med til at udvikle co-on løsninger med store internationale kunder.

Det skriver Nordvestnyt.dk.

"Convenience-on-the-go" (co-on), er den nye internationale trend inden for inden for mejeri-og dessertprodukter. Og her er Crispy Foods såkaldte topcup blevet et væsentligt konkurrenceparameter.

- Det er den vej, udviklingen går nu, og vi er med i front. Det er vores fremtid, siger administrerende direktør i Crispy Food, Henrik Hjorth til lokalmediet.

Crispy laver blandt andet bægre for Arla og andre internationale mejerier, hvor man sourcer alt fra produktion af indholdet til det er fyldt i topcuppen.

Ifølge direktøren er Crispy Food særlig stærkt positioneret i Norden og virksomheden oplever desuden stor vækst i Europa.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.141|instance-web04