23948sdkhjf

Leverandører er med til at udvikle 7-Eleven

GRØD, Carlsberg, TC Brød og Royal Unibrew er blevet hyldet for opsigtsvækkende bidrag til 7-Elevens udvikling det forgangne år.
Instant økologisk grød ’to go’, økologiske babybites, en Faxe Kondi FanCan og en Standout Collection fra Carlsberg løb med en god del af opmærksomheden til 7-Elevens årlige leverandørmøde i København. De fire produkter og kampagner blev hædret for et positivt og opsigtsvækkende bidrag til 7-Elevens udvikling det forgangne år.

I alt var ca. 200 leverandører inviteret til en spændende formiddag, hvor 7-Eleven så tilbage på året, der var gået, men også frem mod det nye år, og det koncept 7-Eleven arbejder frem mod.

- Vores leverandørmøde er en vigtig dag for os og ikke mindst for leverandørerne, fordi vi her tydeligt kan vise den retning, 7-Eleven er slået ind på. Når vi uddeler priser, er det for at anerkende de leverandører, der leverer mere end blot en vare. Vi vil hylde de leverandører, der leverer et produkt, et koncept, en løsning eller en kampagne, som er i tråd med 7-Elevens brand og fokus på quality convenience, siger Jesper Østergaard, adm. dir. i Reitan Convenience Denmark A/S.

Øko-grød vandt innovationspris
Med supermarkedernes udvidede åbningstider og den generelle udvikling med flere udbydere af convenience produkter vil 7-Eleven skabe fornyet relevans ved at være det foretrukne valg på farten. Det skal bl.a. ske ved at skærpe kvaliteten og med en sundere profil. Til leverandørmødet blev det gjort klart, at 7-Eleven vil rime på friskhed, god smag, gode råvarer og kvalitet. Og det skal leverandørerne hjælpe med.

En af de leverandører, der har forstået 7-Elevens nye profil er stifter af GRØD, Lasse Skjønning Andersen‎. I samarbejde med økobageriet Aurion leverer GRØD to økologiske varianter af grød til 7-Eleven, som er blevet meget positivt modtaget af kunderne.

- Det er et kæmpe skulderklap at vinde denne pris, for det er jo stærke konkurrenter, vi er oppe imod. Men det er fedt, at der i en stor kæde som 7-Eleven er plads til den lille nye innovative spiller. 7-Eleven fornyr sig helt vildt med mere fokus på økologi, god smag og friskhed. De værdier passer godt med grød, siger Lasse Skjønning Andersen.

Årets ’Only at’-kampagne: Faxe Kondi FanCan
Begrundelse: sjov og anderledes, nytænkende aktivering og involvering af kunderne via Facebook – en godt sammensat kampagne til målgruppen.

Årets innovationspris: Økologisk GRØD to go
Begrundelse: Fik for alvor 7-Eleven på Instagram og fik sendetid både i dansk og i norsk tv. Vandt desuden ”Danmarksmesterskabet” for opfindere 2014. Et fremragende kvalitetsprodukt til folk på farten.

Årets ‘Only at’-produkt: Carlsberg Standout Collection
Begrundelse: Et sejt produkt fra et af Danmarks største varemærker, som hele byen talte om og som gav enorm synlighed i gadebilledet.

Årets mad- og bagerinyhed: Økologiske BabyBite
Begrundelse: en mærkevare indenfor mad, vellykket og stærkt samarbejde mellem Hanegal, Aurion og TC Brød, som producerer velsmagende, rene og økologiske råvarer.
Kommenter på artiklen
Tip redaktionen
Udvalgte artikler

Send til en kollega

0.114