23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Food Supply
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Dagrofa klar med helt nyt fødevaremærke

Over 800 butikker får Gestus på hylderne

Dagrofa lancerer nu sit nye fødevaremærke, der har fået navnet Gestus.

Det vil være at finde i alle Dagrofas over 800 butikker landet over, blandt andet hos SuperBest, Kiwi, Spar og Eurospar.

Produkterne i Gestus-serien tæller til at begynde med godt 100 forskellige varer, men mange flere er

under udvikling af Dagrofas fødevarespecialister. Op til lanceringen har mere end 3.500

danskere medvirket i forbrugerundersøgelser, produkttests og fokusgrupper, oplyser Dagrofa.

Matcher de kendte mærker

- Vores undersøgelser viser, at forbrugerne ønsker mere kvalitet i hverdagen, når det

kommer til maden. Det skal bare ikke koste alt for meget mere. Intentionen med Gestus er

et fødevaremærke, som kvalitetsmæssigt og visuelt rammer mainstreammarkedet og

matcher de kendte mærker, siger kategoridirektør i Dagrofa Henning A. Hansen.

- I modsætning til andre ’egne mærker’ handler Gestus alene om kvalitet og

madoplevelser i hverdagen til en fornuftig pris. I Gestus er der for eksempel mere tomat i de

flåede tomater, og så er færdigpizzaen italiensk stenovnspizza, tilføjer han.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.094|instance-web03