23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Food Supply
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

SuperBrugsen henter ny chef fra Claus Meyer

Udviklingen af sortiment og koncepter bliver den nye kommercielle chefs fornemmeste opgave.

Lisa Rossen, 37 år, er ansat som ny kommerciel chef for sortimentet i supermarkedskæden, SuperBrugsen.

Hun kommer fra et job hos Claus Meyer, hvor hun har været direktør for Meyers Deli, Meyer Food og Meyers Bageri. Før det var hun i 9 år i det daværende ISO Supermarked.

I SuperBrugsen bliver opgaven at udvikle sortiment og koncepter, så kunderne i de kommende år kan opleve flere og mere spændende nye varer.

- Som led i Coops nye Madagenda vil SuperBrugsen gerne være i front, når det handler om at give kunderne nye og bedre smagsoplevelser. Med Lisa har vi fået en leder med solid erfaring inden for innovation, med passion for den gode smag og med indsigt i Coop fra en række samarbejdsprojekter, siger kædedirektør Kenneth Pedersen, SuperBrugsen.

Lisa Rossen begynder i SuperBrugsen 1. marts.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.125|instance-web01