23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Food Supply
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Hjem-Is har succes med blanding af is og laksefileter

De nye ejere har fyldt flere varer i bilerne, og der er store planer for 2015












Strandkiosker og ny netbutik på vej













Når lyden af den karakteristiske Hjem-Is-klokke fylder villaveje landet over, er det ikke længere kun et lokkende varsel om flødeis. Brød, pølser, pizza, kyllingelår og laksefileter er blot nogle af de frostvarer, som Hjem-Is-bilen er lastet med, og det er langt fra slut med at fylde de blå isbiler med varer, som ikke har meget at gøre med is, skriver finans.dk. Siden fødevaregiganten Nestlé i december 2013 solgte Hjem-Is, der samtidig fusionerede med Viking-Is, har direktør Frank Jørgensen Waller og hans partnere Tom Roth og Per Roth haft travlt med at tilpasse forretningen. - Vi har outsourcet al lagerkapacitet til en ekstern aktør og flyttet hovedkontoret fra Kolding til Aabenraa. Og ikke mindst har vi udvidet sortimentet i Hjem-Is-bilerne og igangsat en række initiativer, der igen skal gøre Hjem-Is til en sund forretning, siger Frank Jørgensen Waller til finans.dk. Han lover sorte tal på bundlinjen i det endnu ikke offentliggjorte 2014-regnskab, og der er store planer for 2015: Hjem-Is vil i sommerperioden opstille iskiosker ved et halvt hundrede strande, og efter sommerferien lancerer firmaet en ny netbutik, der giver kunderne adgang til varer, man ikke ellers kan finde i Hjem-Is-bilen
BREAKING
{{ article.headline }}
0.095