23948sdkhjf

Stryhns har succes med mærkevarerne

Stryhns A/S fastholder sin samlede markedsandel og henter nyt overskud i 2014.
27.000 tons fødevarer i form af kødprodukter, mayonaisebaserede salater, dressinger, remoulade og mayonaise sendes hvert år ud fra de Stryhnske fabrikker og det har igen i 2014 givet overskud.

Nettoomsætningen udgjorde i 2014 569 mio. kroner, hvilket er på niveau med året før, til gengæld er det lykkedes at øge overskuddet yderligere fra 2013 til 2014 til 29,3 mio. kr.

- Totalmarkedet for Danmark for Stryhns væsentligste forretningsområder har i 2014 ligget på samme niveau som sidste år, hvorved det ser ud til at den negative trend der har været i markedet i de seneste år er bremset op. Til trods for nogle fortsat svære rammebetingelser og et fortsat stærkt konkurrencepræget marked, så har Stryhns på sine mærkevarer formået at fastholde sin samlede marekdsandel, skriver virksomheden i sin ledelsesberetning.

Resultatet for 2014 leverede op til ledelsens forventninger og det forventes som minimum at fastholde markedspositionerne i et meget konkurrencepræget marked.

Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.094