23948sdkhjf

Luksussprut til eliten

Iværksættervirksomhed satser på at introducere danskerne for et større udvalg af luksusprodukter inden for spiritus. Fremragende ide, lyder det fra vækstpanel.
Scandinavian Distributions har fat i det helt rigtige forretningskoncept, lyder det fra vækstpanelets ekspert Mogens Nørgaard.

- Der kan hele tiden findes nye spændende produkter, som ikke er kendte. Når en stor spiller forsøger at masseproducere et produkt, mister produktet sin status som noget særligt. Det er derfor utrolig vigtigt, at de lytter til markedet. Når en eller anden smart bartender nævner et nyt brand, så er det bare med at rykke på det. Det er den, som lytter, der er foran på markedet. Og det kan de store aktører ikke. De kan bare lave mere af det samme, siger Mogens Nørgaard til ErhvervsBladet.

Iværksætterne har fundet et hul på markedet for luksusprodukter i nattelivets restaurationsbranche. De vil nu introducere Danmark for god rom og vodka, og de håber danskerne vil tage lige så godt imod luksusprodukterne, som vi har taget whiskyen til os.

Kilde: ErhvervsBladet

Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.094