23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Food Supply
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Novo Nordisk har uovervindeligt image

Novo Nordisk har siden 2001 vundet Berlingske Nyhedsmagasins Imageanalyse. Kun en enkelt gang er de blevet slået af A.P. Møller Mærsk.

Novo Nordisk løber igen i år med æren som det bedste danske image. De er blevet kåret af 2755 erhvervsledere ud fra parametrer som ansvarlighed, troværdighed og innovation.

Også Carlsberg lyser op i top 10. Fra plads nr. 36 i 2007 til en placering som nr. 8 i år. Efter den fjendtlige overtagelse af halvdelen af Scottish & Newcastle, ser det ud til at, dansk erhvervsliv har fået et nyt forbillede, skriver Business.dk.

Kilde: Berlingske Business

BREAKING
{{ article.headline }}
0.094|instance-web02