23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Food Supply
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Karoline klar med digital madklub

Brugerne kan blandt andet få personlige madplaner

Arla-brandet Karolines Køkken har lanceret en ny, digital kundeklub med navnet Karolines Madklub.





I Karolines Madklub får brugerne blandt andet personlige madplaner baseret på, hvad de godt kan lide, og adgang til hele samlingen af Karolines Køkkens kogebøger. Brugerne har også mulighed for at lave en liste med favoritter fra de mere end 4.000 opskrifter.





Lanceringen af madklubben foregår på tværs af Karolines Køkkens kanaler, herunder på sociale medier, produkter og via nyhedsbrevet. Og alene på sociale medier kan Karolines Køkken nå langt ud: Brandet har knap 100.000 følgere alene på Facebook og er dermed et af de Arla-brands med den største følgerbase.





Ifølge Arla er formålet med den nye klub dels at skabe engagement og loyalitet for Karoline-brandet , dels at skabe en helhedsoplevelse af brandet, og dels at øge præferencen for Karolines Køkkens produkter

BREAKING
{{ article.headline }}
0.099