23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Food Supply
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Arla vil være grøn

Arla satser på at danne et stærkt globalt mejeriselskab og er i den forbindelse på trapperne med en ny grøn virksomhedsprofil.

Mejerikoncernen vil skabe en helt ny global virksomhedsprofil, der skal være slagkraftig og stilren. Det skriver Business.dk.

Derfor bliver det eksisterende røde og grønne logo her i efteråret erstattet af et nyt grønt logo i forsøget på at sætte ekstra fokus på virksomheden og samtidig

give produkterne et mere grønt image.

- I dag er Arla både rødt og grønt. For at udvikle et stærkt, globalt mejeriselskab i én samlet retning er vi nødt til skabe et sammenhængende brandsystem med ét globalt Arla-brand. Vi er netop i disse dage ved at lægge sidste hånd på Arlas nye profil, som vi løfter sløret for til efteråret – sammen med det nye logo, siger koncernens marketingdirektør Anne With Damgaard.

Kilde: Business.dk

BREAKING
{{ article.headline }}
0.125|instance-web01