23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Food Supply
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Netsupermarkeder konkurrerer om producenternes gunst

Netsupermarkedet Nemlig.com inviterer nu blandt andre fødevareproducenter til et tættere samarbejde, hvor leverandørerne kan åbne deres egne brand stores på Nemlig.com og dermed få en direkte adgang til forbrugerne.

Det skriver

Dansk Handelsblad.

Adm. direktør Stefan Plenge siger, at udvidelsen af netsupermarkedet med mærkevare-leverandørernes egne butikker vil give leverandørerne nye muligheder for at forstå forbrugerne.

- Vi vil give leverandørerne en mulighed for at komme et skridt tættere på at forstå for-brugernes adfærd, at få brandet sig endnu bedre over for forbrugerne og dermed sikre, at salget bliver endnu større, siger Stefan Plenge til Dansk Handelsblad.

Dermed går Nemlig.com i direkte konkurrence med leverandørernes eget netsupermarked, Shobr, som åbnede sidste år.

Shobr adskiller sig fra andre supermarkeder butikker ved, at leverandørerne - deriblandt mange fødevarevirksomheder - selv bestemmer sortiment og priser.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.082|instance-web02