23948sdkhjf

Orkaner giver travlhed i Tulip

Netop nu er det orkansæson i området omkring Puerto Rico. Det betyder stor efterspørgsel efter Tulips konservesprodukter.
- Den periode, vi er inde i netop nu, er meget vigtig for Tulip, for det er orkansæson i området omkring Puerto Rico, som er et af vores største markeder, fortæller brand manager i Tulip, Tina Roed Garza.

Orkansæsonen varer fra 1. juni til 30. november, og i den periode er det afgørende, at der er varer på lager, fordi efterspørgslen stiger eksplosivt, når en orkan nærmer sig.

Reklamer på vejrkanal
- Myndighederne opfordrer alle borgere til at have konserves og drikkevarer til en uge, så når der kommer et orkanvarsel, bliver butikkerne hurtigt tømt for varer, fortæller Tina Roed Garza.

Tulip reklamerer ligesom en række andre firmaer også på The Weather Channel, der er meget set i orkansæsonen, og Tulip har en speciel reklame, der bliver aktiveret og derefter sendt hvert kvarter i tilfælde af et orkanvarsel.

Heldigvis er Puerto Rico ikke blevet ramt af en større orkan i indeværende orkansæson, men skulle det ske, er Tulip klar med masser af konserves.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.078