23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Food Supply
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Mælkeimperiets nye guldæg kan være en sportsbar

Den nordiske mejerigigant Arla tester nu, om der er god forretning i onlinesalg af proteinpulver og proteinbarer i Danmark.

Det skriver Dagbladet Børsen.

Proteinprodukterne markedsføres under navnet Renr, som er Arlas bud på sportsernæring.

I Europa omsættes der årligt for 10 mia. kroner i kategorien sportsernæring, og det er i kraftig stigning.

- Vi starter i Danmark pilotsalg af i alt syv forskellige produkter, og tanken er både at udvide sortimentet og at rulle ud i flere lande. Markedet for sportsernæring vokser stærkt, især online, og der er interessante indtjeningsmuligheder, siger Rasmus Calmann-Hinke, koncernstrategidirketør hos Arla, til Dagbladet Børsen.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.078|