23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Food Supply
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Coca-Cola sender ny iste til Danmark

Kæmpestor marketingkampagne følger med

Coca-Cola introducerer nu, hvad virksomheden kalder "en verdensomspændende succes" i Danmark: Fuze Tea, som er en fusion af te og juice.

Fuze Tea blev lanceret i 2012 på 14 forskellige markeder verden over, og på mindre end tre år voksede brandet til en milliardforretning. I dag er Fuze Tea på verdensplan blandt de bedst sælgende brands hos The Coca-Cola Company, og brandet findes allerede på mere end 40 markeder, oplyser drikkevaremastodonten.

- Vi ser meget frem til at introducere Fuze Tea, som vi forventer vil passe godt til de danske forbrugere. Derfor understøtter vi også lanceringen med en integreret marketingindsats, der sikrer, at forbrugerne oplever Fuze Tea både via tv, outdoor, sociale medier, influencer marketing, pr, events og sampling. Det bliver den største lancering inden for iste i Danmark i over 10 år, siger Cecilia Ege Sannig, der er såkaldt Senior Brand Manager for Fuze Tea.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.098