23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Food Supply
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Arla klar med nye mælkesmage

Karamel, hindbær og jordbær skal tage kampen op mod sodavand

Med lanceringen af en stribe nye, økologiske mælkeprodukter på dåse vil Arla Foods gå i direkte konkurrence med bryggerierne.

De nye mælkedrikke er tilsat rørsukker og en række smagsvarianter som karamel, hindbær og jordbær - og Arlas erklærede mål er at få fat i nogle af de forbrugere, der ikke bryder sig om almindelig mælk og i stedet vælger sodavand eller andre læskedrikke, skriver Jyllands-Posten.

- Vi reklamerer fortsat massivt for den klassiske, helt naturlige mælk. De nye mælkedrikke er ikke tænkt som en erstatning for almindelig mælk. Vi ser det som et alternativ til eksempelvis sodavand, understreger koncerndirektør hos Arla Foods Peter Giørtz-Carlsen i avisen.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.105