23948sdkhjf

Arla klar med nye mælkesmage

Karamel, hindbær og jordbær skal tage kampen op mod sodavand
Med lanceringen af en stribe nye, økologiske mælkeprodukter på dåse vil Arla Foods gå i direkte konkurrence med bryggerierne.

De nye mælkedrikke er tilsat rørsukker og en række smagsvarianter som karamel, hindbær og jordbær - og Arlas erklærede mål er at få fat i nogle af de forbrugere, der ikke bryder sig om almindelig mælk og i stedet vælger sodavand eller andre læskedrikke, skriver Jyllands-Posten.

- Vi reklamerer fortsat massivt for den klassiske, helt naturlige mælk. De nye mælkedrikke er ikke tænkt som en erstatning for almindelig mælk. Vi ser det som et alternativ til eksempelvis sodavand, understreger koncerndirektør hos Arla Foods Peter Giørtz-Carlsen i avisen.
Kommenter artiklen (1)
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.893