23948sdkhjf

Premier Is lancerer sin største kampagne nogensinde

Vil vinde det danske ismarked med anti-reklame

Selv om sommeren virker lidt langt væk, har Premier Is netop lanceret den største kampagne i virksomhedens historie i bestræbelserne på at vinde kampen om det danske ismarked.

Kampagnen, der blandt andet omfatter tv-reklamer, skal sælge de to ismærker Mejerigaarden og Gammeldags Flødeis og sætte et stort lighedstegn mellem mærkerne og dejlig, dansk produceret flødeis.

Det skriver markedsforing.dk.

Kampagnens univers kan ifølge hjemmesiden bedst defineres som anti-reklame.

– Premier Is er fra Thy og præget af den naturlige jyske grundighed. Det var derfor afgørende, at det nye univers ikke blev for reklamesmart. Samtidig er reklameblokken fyldt med højt tempo og tju-bang, og det gjorde det oplagt at gå den modsatte vej. At lave noget roligt – nærmest Niels Hausgaardsk – som er meget dansk og tydeligt siger fløde, men stadig har et glimt i øjet, siger Anders Holvøe fra reklamebureauet Kunde & Co til markedsforing.dk.

Kunde & Co står bag kampagnen, hvor to helt uprøvede komiske talenter er i fokus.

Se en af reklamefilmene her:

Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.109