Tema 11: Nyhed fra smoothieproducent
De sunde mellemmåltider fra Froosh findes nu i en ny og smartere emballage.
I næste sekund rammes de af dårlig samvittighed, fordi de udmærket ved, at de ville have fået det bedre, hvis de havde spist noget sundere.
– I det moderne, stressede samfund falder mange for fristelsen og ender med at spise usunde mellemmåltider. Vi vil være det gode og sunde alternativ, når man har brug for at få noget indenbords i en fart, som er nemt at tage med i tasken, og som altid er ved hånden, når blodsukkeret falder, fortæller Susanne Blomqvist, som er produktudvikler og grundlægger af Froosh.
100 pct. frugt
– Froosh er en 100 % ren frugtsmoothie, som ikke indeholder nogen tilsætningsstoffer, konserveringsmidler eller kunstige ingredienser. Når man drikker en Froosh, får man to af de 6 stykker frugt og grønt, som Sundhedsstyrelsen anbefaler, at vi spiser hver dag, siger Susanne Blomqvist.
Susanne var for seks år siden med til at grundlægge Froosh, som i dag er Nordens førende smoothie-mærke. En forklaring på brandets succes er, at Susanne stadig selv står for smoothieopskrifterne.
For nylig lancerede Froosh flasker med et helt nyt udseende og etiketter med et tydeligt sundhedsbudskab.
– Med vores nye flasker viser vi endnu tydeligere, at Froosh er det sundeste mellemmåltid på markedet, siger Susanne Blomqvist.