23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Food Supply
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Økologisk udvidelse i Lidl

Supermarkedskæden Lidl udvider det økologiske sortiment. Salget markeres med et nyt slogan.








Fokuseret om de større byer











I kampen om markedsandele udvider Lidl det økologiske sortiment under sloganet ”økologi med økonomi”. - Vi ønsker fortsat at tilbyde kunderne varer, der er bedst til prisen - og det gælder naturligvis også vores økologiske sortiment. Derfor vil kunderne både finde økologiske varer med det danske Ø-mærke, EU’s økologiske mærke og vores eget økologi-mærke Bio-trend, siger adm. direktør i Lidl Danmark Finn Tang til MJA.dk. I første omgang kommer den økologiske satsning forbrugere i København, Kolding og Aarhus-området til gavn. - Det er især i storbyerne at der er efterspørgsel på økologiske varer, så derfor er det her, at vi i første omgang vælger at sætte ind med den ekstra økologiske indsats, siger Finn Tang. De nye varer omfatter blandt andet økologisk mælk, müsli, spegepølse, ost, rugbrød og rengøringsmiddel.
BREAKING
{{ article.headline }}
0.086