I kampen om markedsandele udvider Lidl det økologiske sortiment under sloganet ”økologi med økonomi”. - Vi ønsker fortsat at tilbyde kunderne varer, der er bedst til prisen - og det gælder naturligvis også vores økologiske sortiment. Derfor vil kunderne både finde økologiske varer med det danske Ø-mærke, EU’s økologiske mærke og vores eget økologi-mærke Bio-trend, siger adm. direktør i Lidl Danmark Finn Tang til MJA.dk. I første omgang kommer den økologiske satsning forbrugere i København, Kolding og Aarhus-området til gavn. - Det er især i storbyerne at der er efterspørgsel på økologiske varer, så derfor er det her, at vi i første omgang vælger at sætte ind med den ekstra økologiske indsats, siger Finn Tang. De nye varer omfatter blandt andet økologisk mælk, müsli, spegepølse, ost, rugbrød og rengøringsmiddel.
Økologisk udvidelse i Lidl
Supermarkedskæden Lidl udvider det økologiske sortiment. Salget markeres med et nyt slogan.
I kampen om markedsandele udvider Lidl det økologiske sortiment under sloganet ”økologi med økonomi”. - Vi ønsker fortsat at tilbyde kunderne varer, der er bedst til prisen - og det gælder naturligvis også vores økologiske sortiment. Derfor vil kunderne både finde økologiske varer med det danske Ø-mærke, EU’s økologiske mærke og vores eget økologi-mærke Bio-trend, siger adm. direktør i Lidl Danmark Finn Tang til MJA.dk. I første omgang kommer den økologiske satsning forbrugere i København, Kolding og Aarhus-området til gavn. - Det er især i storbyerne at der er efterspørgsel på økologiske varer, så derfor er det her, at vi i første omgang vælger at sætte ind med den ekstra økologiske indsats, siger Finn Tang. De nye varer omfatter blandt andet økologisk mælk, müsli, spegepølse, ost, rugbrød og rengøringsmiddel.