23948sdkhjf

Aarstiderne sætter sig også på weekenden

Forventer, at mindst 10 procent af kunderne siger ja til ny mulighed
Måltidskasseleverandøren Aarstiderne har siden 2013 mere end fordoblet sin nettoomsætning og udvider nu forretningen ved også tilbyde levering af såkaldte weekendkasser.

- Aarstiderne er blevet rigtig gode til at hjælpe folk i hverdagen fra søndag til midt i ugen. Men mange danskere vil også gerne have noget inspiration til weekenden, og her har man jo ofte lidt mere tid. Så derfor er vores nye initiativ med økologiske måltidskasser til weekenden en naturlig udvikling for os, siger Philip Thestrup, CMO i Aarstiderne i en pressemeddelelse.

Han konstaterer at der er tale om en større satsning, idet det kræver en del at have så mange økologiske råvarer og ikke mindst nye opskrifter til danskerne hver dag. Men Philip Thestrup er optimistisk:

- Målet er på den korte bane, at mindst 10 procent af vores nuværende kunder kommer til at købe måltidskasser i weekenden. Hertil kommer de nye kunder. Vi investerer i at kunne levere om fredagen i over 70 procent af Danmark til en start, fordi vi tror så meget på projektet, siger han.

Aarstiderne har haft grønne tal i nettoomsætningen siden 2012 og er vokset med 144 procent i perioden.




Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.093