Hotelkæde satser stort på bæredygtige madoplevelser
Klar med helt ny organisation
Efter en søgning efter "de bedste i branchen" er organisationen nu blevet tilført en masse viden og erfaringer:
- Jeg har en klar opgave i at skabe Nordens bedste og mest innovative organisation for bæredygtige mad- og drikkeoplevelser. Jeg har ledt i hele Norden efter de bedste mennesker, som sammen med mig skal levere på dette mål. Nu hvor organisationen er på plads, er jeg virkelig glad, og sammen er vi klar til at smøge ærmerne op og komme i gang med arbejdet, siger Fredrik Blomberg, kædens Director of Food & Beverage.
Blandt de udfordringer, den nye organisation skal tackle, findes både opgaven med at lokke flere til branchen for at sikre kompetenceopbygningen, og også at udvikle menuerne, så man giver gæsterne oplevelser, der er gode for både maven og miljøet.
- Vi er udfordrede fra start, og det, synes jeg, er både sjovt og motiverende. Mad og drikke er et vitalt aspekt, der afgør, hvor gæsterne vælger at bo og placere møder og konferencer. Inden for madtendenser ser vi allerede i dag, at bæredygtighed er en oplagt nøgle til succes, og det vil kun gå frem, siger Fredrik Blomberg.