23948sdkhjf

WorldStar 2010 til Plus Pack

Emballageproducenten har som eneste nordiske virksomhed vundet den præstigefulde WorldStar 2010-pris for emballagekonceptet VistoPac.
Emballagekonceptet VistoPac har sikret Plus Pack den internationale pris WorldStar 2010 i kategorien fødevarer.

- Vi arbejder hårdt hver eneste dag for at udvikle innovative emballageløsninger i tæt samarbejde med kunderne i ønsket om at hjælpe dem med at vokse deres salg og fuldt udnytte potentialerne i markedet. Vi er selvfølgelig meget stolte af priserne, siger adm. direktør Steen Haustrup.

VistoPac blev oprindeligt udviklet til kolde retter, så som smørebrød. Videreudvikling af konceptet betyder dog, at VistoPac nu findes med en perforeret aluminiumsbakke, som gør pakningen velegnet til grill. Aluminiumsbakken, der kan placeres direkte på grill-risten, løfter kødet fra bunden af bakken og op over kødsaften.

Nye produkter sikrer stor indtjening
Plus Packs forretningsmæssige fundament bygger på markedsdrevet produktudvikling, og denne fokuserede indsats blev alene sidste år belønnet med i alt 3 internationale priser, Alufoil 2010 samt Scanstar og altså nu WorldStar 2010.

Camilla Haustrup Hermansen fra Plus Pack oplyser, at priserne styrker virksomhedens position som innovativ markedsleder. Således kom over 10 % af Plus Packs samlede omsætning i 2010 fra salg af nye produkter, som er blevet udviklet indenfor de sidste 3 år.

Plus Pack har en gang tidligere vundet WorldStar prisen. Det var i 1994.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.099