23948sdkhjf

Stryhns debuterer som øko-producent

For første gang er leverpostejproducenten Stryhns klar med et økologisk produkt - en økologisk leverpostej, der er blevet til efter en lang og grundig udviklingsproces, konstaterer Stryhns i en pressemeddelelse.

- For os har det ikke handlet om at komme først på markedet med en økologisk leverpostej men at komme på markedet med et rigtigt godt produkt. Nu har vi så efter en grundig proces ramt den velkendte smag og kvalitet,som vi ikke ønsker at gå på kompromis med, og så er vi klar, siger Lars Bo Christiansen, der er marketingdirektør i Stryhns.

Den nye, økologiske leverpostej er produceret af ferske råvarer på fabrikken i Roskilde.

- Vi har i dag de faciliteter, der skal til for at kunne producere og levere økologiske produkter. Med de meget positive erfaringer, vi har gjort os i processen med at udvikle en økologisk
leverpostej, forventer vi at lancere flere økologiske produkter til glæde for forbrugerne, som også indgår i vores strategi om øget fokus på bæredygtighed, siger Lars Bo Christiansen i meddelelsen.

Stryhns er ejet af den norske Agra-koncern.

Selv om selskabet hedder Stryhns A/S, er der stadig en apostrof med i leverpostejbrandet, som altså hedder Stryhn's.

Stryhns er et mærkevarehus for mærkerne Stryhn’s Leverpostej, Graasten Salater, K Salat, Jensen’s Køkken, Slagtermester Andersen, Mayo, Royal Leverpostej og Langelænder
Pølser. Virksomheden omsatte i 2017 for 695 millioner kroner og har cirka 400 medarbejdere fordelt på fem lokationer i Danmark.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.125