23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Food Supply
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

TV-program bag flæskestegssucces

Inspireret af TV-programmet Spise med Price udviklede Danish Crown en italiensk inspireret steg. Det har udviklet sig til en stor salgssucces.

Ved TEMA2011-messen lancerede Danish Crown en prochetta, en italiensk inspireret flæskesteg.

Interessen var stor og blev hurtig fulgt af bestillinger. Produktionen, som aftages af firmaer på foodservicemarkedet, har siden rundet et ton om ugen. Det skriver foodculture.dk.

Inspiration fra madglade brødre

- Det er tydeligt, at vi har ramt et marked, som er meget glad for både smagen og kvaliteten på vores produkt. Vi har faktisk haft svært ved at følge med efterspørgslen, siden porchettaen blev lanceret, siger Jesper Eggert, konsulent hos Danish Crown til foodculture.dk.

Forud for lanceringen af steget gik et års udviklingsfase, inspireret af et afsnit af ”Spise med Price”, hvor brødrene Price lavede den italienske steg porchetta.

På baggrund af succesen ser Danish Crown på muligheden for, at sende stegen ud til almindelige forbrugere.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.093|