23948sdkhjf

Kampagne skaber rekordresultat hos Thorfisk

Thorfisk har indledt en kampagne rettet mod detailleddet. Resultatet ses allerede nu i en rekordhøj efterspørgsel.
Thorfisk i Grenå har i forbindelse med Fiskebranchens "Fisk-to-gange-om-ugen" kampagne indledt deres egen kampagne rettet mod detailleddet.

Aldrig tidligere har fiskefirmaet mærket en så markant stigning i efterspørgslen som i forbindelse med indsalget af Thorfisk-kampagnen, der rammer butikkerne denne uge og kører efteråret ud.

– Vi har i de sidste to uger oplevet et all time high i form af en eksplosiv vækst i efterspørgslen på frisk fisk i den periode, hvor vi har arbejdet på indsalget af vores nye kampagne. Vi har måtte kalde alt ind og har arbejdet i 2-holdsskift for at imødekomme kædernes efterspørgsel op til kampagnestarten i dag, siger Lars Christensen, salgs- og marketingdirektør for Thorfisk.

Kampagnen har sikret Thorfisk et solidt indsalg på tværs af hele detailleddet, som fra i dag bruger kampagnematerialet i en omfattende eksponering i både online og offline markedsføring. Det er konstellationen Recommended/Zupa, der står bag kampagnen, fra strategien til produktionen af præsentationer og indsalgsmateriale til detailkæderne.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.08