23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Food Supply
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Kampagne skaber rekordresultat hos Thorfisk

Thorfisk har indledt en kampagne rettet mod detailleddet. Resultatet ses allerede nu i en rekordhøj efterspørgsel.












Thorfisk i Grenå har i forbindelse med Fiskebranchens "Fisk-to-gange-om-ugen" kampagne indledt deres egen kampagne rettet mod detailleddet. Aldrig tidligere har fiskefirmaet mærket en så markant stigning i efterspørgslen som i forbindelse med indsalget af Thorfisk-kampagnen, der rammer butikkerne denne uge og kører efteråret ud. – Vi har i de sidste to uger oplevet et all time high i form af en eksplosiv vækst i efterspørgslen på frisk fisk i den periode, hvor vi har arbejdet på indsalget af vores nye kampagne. Vi har måtte kalde alt ind og har arbejdet i 2-holdsskift for at imødekomme kædernes efterspørgsel op til kampagnestarten i dag, siger Lars Christensen, salgs- og marketingdirektør for Thorfisk. Kampagnen har sikret Thorfisk et solidt indsalg på tværs af hele detailleddet, som fra i dag bruger kampagnematerialet i en omfattende eksponering i både online og offline markedsføring. Det er konstellationen Recommended/Zupa, der står bag kampagnen, fra strategien til produktionen af præsentationer og indsalgsmateriale til detailkæderne.
BREAKING
{{ article.headline }}
0.11