23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Food Supply
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

70 procent afviser sociale medier

Food Supply trodser brugertendensen med nyheder på mobilen og Twitter.

Kommunikerer dit firma med kunder og samarbejdspartnere via sociale medier som Facebook, LinkedIn og Twitter?

Sådan lød månedens spørgsmål her på Food Supply, og det korte svar må siges at være: nej.

Således svarer hele 70 procent af vores brugere, at Facebook, LinkedIn, Twitter og lignende medier ikke er aktuelle, når der skal kommunikes med kunder og samarbejdspartnere.

Dermed kan man sige, at Food Supply trodser trenden, da vi for nylig er gået i luften med både et mobilt site og en Twitter-profil, der kvidrer med dagens vigtigste nyheder så snart, de sker.

Brugere af Twitter er derfor mere end velkomne til at følge Food Supply på Twitter.

Det sker via følgende profiladresse:

http://twitter.com/#!/FoodSupplyDK

I alt 1.835 deltog i afstemningen på Food Supply samt søsterportalerne

Metal Supply

,

Building Supply

,

Wood Supply

,

Electronic Supply

og

Energy Supply

.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.094|