23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Food Supply
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Fransk dagligvarekæde på spring i Danmark

Monoprix er klar til at indtage Danmark, hvor en god partner er eneste umiddelbare krav.








Satser på større byer











En stærkt partner med markedskendskab og en eller flere butikker. Det er kravene fra Monoprix, som ellers er klar til at rykke ind i Danmark, oplyser Monoprix' kommunikationschef Jonathan Soyez over for Dansk Handelsblad. - Vi foretrækker masterfranchise-tagere til vores udenlandske udbygning. Det er vores opfattelse, at virksomheder eller enkeltpersoner, som i forvejen er detaillister, er de bedste partnere på grund af deres kendskab til både branchen og hjemmemarkedet. Vi opbygger langsigtede partnerskaber baseret på en vind-vind model, lyder det ifølge NPInvestor i en mail fra Soyez. Monoprix har mere end 300 butikker i hjemlandet Frankrig, hvor man beskæftiger 20.000 mennesker. Kæden satser især på de større byer og er til stedet i cirka 85 % af alle franske byer med mindst 50.000 indbyggere.
BREAKING
{{ article.headline }}
0.094