23948sdkhjf

Fransk dagligvarekæde på spring i Danmark

Monoprix er klar til at indtage Danmark, hvor en god partner er eneste umiddelbare krav.
En stærkt partner med markedskendskab og en eller flere butikker.

Det er kravene fra Monoprix, som ellers er klar til at rykke ind i Danmark, oplyser Monoprix' kommunikationschef Jonathan Soyez over for Dansk Handelsblad.

Satser på større byer
- Vi foretrækker masterfranchise-tagere til vores udenlandske udbygning. Det er vores opfattelse, at virksomheder eller enkeltpersoner, som i forvejen er detaillister, er de bedste partnere på grund af deres kendskab til både branchen og hjemmemarkedet. Vi opbygger langsigtede partnerskaber baseret på en vind-vind model, lyder det ifølge NPInvestor i en mail fra Soyez.

Monoprix har mere end 300 butikker i hjemlandet Frankrig, hvor man beskæftiger 20.000 mennesker.

Kæden satser især på de større byer og er til stedet i cirka 85 % af alle franske byer med mindst 50.000 indbyggere.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.079