23948sdkhjf

Kvart million har besøgt TorvehallerneKBH

De første to uger har været en succes for TorvehallerneKBH på Israels Plads, der har haft rigt med besøgende og godt gang i salget.
TorvehallerneKBH åbnede den 2. september for sine 6.600 kvadratmeter store markedsplads, og det har – bedømt på de første to uger – været en succes.

Således har mere end 250.000 besøgt markedspladsen, som kan melde om et flot salg.

Eksempelvis solgte Agnes Cupcakes 7.000 cupcakes den første uge, mens Cleaver’s Meatmarket solgte 2,5 ton kød. Fiskehandleren Tommy Netfisker Lund solgte over 5 ton fisk i løbet af den første uge, heraf 1,3 ton alene på åbningsdagen.

Ønsker flere landbrugsprodukter
Også fra helikopterperspektivet anses de første par uger i TorvehallerneKBH’s levetid for at have været en succes.

Torvehalschef Niels Lønborg Brandt siger:

- Københavnerne har taget fantastisk godt imod det nye marked, og jeg kunne ikke have drømt om en bedre start for TorvehallerneKBH. Kombinationen af delikatesse-stader med varer af høj kvalitet og masser af stader med gode dagligdags råvarer til konkurrencedygtige priser har resulteret i langt flere besøgende og handlende, end vi havde håbet på. Så indtil nu er der ingen tvivl om, at det har været en stor succes for både stadeholdere og københavnerne.

Han understreger, at man hele tiden ønsker at udvikle sig – og at flere landbrugsprodukter er blandt topprioriteterne.
Kommenter artiklen
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

0.093