23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på Food Supply
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

FDB fokuserer på sundhed med internetgigant

Målet er de unge mennesker for FDB, som åbner en ny informationskanal i samarbejde med MSN.

FDB har – i samarbejde med The Microsoft Network, MSN – startet en ny kanal på nettet, som sætter fokus på sundhed.

Aftalen er bygget op, så MSN kort fortalt lægger sider til, mens FDB leverer indholdet.

Morten Gade, digital chef i FDB, forklarer:

- I FDB vil vi to ting med MSN Sundhed. Dels vil vi inspirere det udsnit af befolkningen, der ikke rammes af traditionelle sundhedskampagner, til en sundere livsstil. Dels vil vi styrke vores position på internettet ved et samarbejde med en af landets stærkeste digitale aktører.

Skrevet med et glimt i øjet

MSN råder i forvejen over flere portaler om emner som sladder, mode og skønhed. Med den ny portal lukker man et hul, mener MSN’s redaktionschef.

- Vi har længe ønsket at styrke vores livsstils-område med kvalitetsindhold om sundhed og forbrug til vores brugere. Samarbejdet med FDB giver MSNs brugerne mulighed for at gøre hverdagen lidt sundere og grønnere med gode råd og sjove fakta, siger Trine Aarup Ahrensberg, der er redaktionschef på MSN Danmark.

Sigtet med

MSN Sundhed

er primært de unge mennesker – både med og uden børn.

Artiklerne vil derfor tage sigte efter både de unges egen samt børns sundhed. Men med et glimt i øjet, forsikrer FDB.

MSN er lidt af en gigant på globalt plan og alene i Danmark har portalerne omkring 500.000 unikke brugere og 3 mio. sidevisninger om dagen.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.129